sprawdź, może szukasz odpowiedzi na te pytania

Środki na IKE eMakler/IKZE eMakler wpłać przelewem bezpośrednio na rachunek maklerski. Numer rachunku do wpłat znajdziesz po zalogowaniu do mBanku i wybraniu Produkty->Inwestycje->Wszystkie-> IKE eMakler bądź IKZE eMakler. Numer rachunku do wpłat oraz pozostały do wpłaty limit podany jest w okienku Finanse.

Rachunek bankowy można zdefiniować w serwisie mInwestor w zakładce wnioski => zmiana rachunku bankowego do przelewów

lub

drogą pocztową. W przesłanej do nas prośbie na adres Biura maklerskiego, prosimy wskazać numer rachunku w formacie NRB (26 cyfr), nazwę banku oraz złożyć podpis zgodny z posiadanym przez nas wzorcem. Dodatkowo, należy dokonać przelewu ze wskazanego rachunku na rachunek inwestycyjny. Na tej podstawie dokonujemy weryfikacji danych rachunku.

Rachunek można zasilić przelewem na rachunek inwestycyjny. Numer rachunku bankowego jest jednoznacznie przypisany do rachunku inwestycyjnego i można go odnaleźć w serwisie transakcyjnym w zakładce Ustawienia - Informacje o rachunku lub w aplikacji mobilnej mBank Giełda w zakładce więcej - informacje.

Reklamację możesz złożyć:

 
  • e-mailem – napisz na mbm@mbank.pl. W treści wiadomości podaj nam swój numer rachunku oraz imię i nazwisko. Prosimy, szczegółowo opisz sytuację, którą chcesz zareklamować. Podaj nam też informację, w jakiej formie chcesz dostać od nas odpowiedź: e-mailem czy pocztą tradycyjną,
  • telefonicznie – zadzwoń pod numer (22) 697 49 49 w godzinach 8:00 – 18:00 w dniach sesji giełdowych. Prosimy, przygotuj swój numer rachunku oraz hasło do obsługi telefonicznej,
  • pocztą tradycyjną – napisz na adres:

    Biuro maklerskie mBanku

    ul. Prosta 18

    00- 850 Warszawa

     

    z dopiskiem „reklamacja” w treści pisma podaj nam swój numer rachunku i szczegółowo opisz sytuację,
  • w Punkcie Usług Maklerskich – na ul. Prostej 20 w Warszawie w godzinach 9:00 – 17:00. Wcześniej umów telefonicznie swoją wizytę i zabierz ze sobą dowód osobisty.

Reklamacje rozpatrujemy standardowo w ciągu 30 dni. Maksymalnie możemy wydłużyć ten termin do 60 dni w szczególnie skomplikowanych przypadkach (powiadomimy Cię o tym).

 

Jeżeli nie zgadzasz się z naszą odpowiedzią na reklamację, możesz wystąpić do właściwego sądu powszechnego lub do Rzecznika Finansowego. Szczegółowe zasady postępowania z reklamacjami określamy w  regulaminach naszych usług maklerskichlink otworzy się w nowej karcie.

 

W wykonaniu obowiązku wynikającego z art. 31 ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 9 listopada 2016 roku, poz. 1823), informujemy Klientów będących konsumentami, że podmiotami uprawnionymi do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich („podmiotami uprawnionymi” w rozumieniu wyżej wymienionej ustawy) właściwymi dla Biura maklerskiego mBanku są:

 

 

zobacz odpowiedzi na pozostałe pytania

na stronie nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie?

Skontaktuj się z nami na jeden z podanych sposobów. Masz pilną sprawę, a nie możesz dodzwonić się na infolinię? Napisz do nas e-maila

infolinia Biura maklerskiego

22 697 49 49  

Godziny pracy infolinii Biura maklerskiego: od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 18:00

wybierz temat rozmowy:
  1. IKE/IKZE
  2. eMakler
  3. rachunek inwestycyjny w Biurze maklerskim

infolinia dla
  • IKE eMaklera
  • IKZE eMaklera
  • eMaklera

783 300 800
Godziny pracy infolinii IKE, IKZE, eMaklera: od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 18:00 sob 8:00 - 22:00

napisz email

napisz na
mbm@mbank.pl

dyspozycje i formularze

tutaj znajdziesz przydatne formularze dla rachunku inwestycyjnego, IKE i IKZE
przejdź do przydatnych dokumentów

mapa placówek

Biuro maklerskie - centrala


adres do korespondencji


ul. Prosta 18
00-850 Warszawa


Punkt Usług Maklerskich

ul. Prosta 20
00-850 Warszawa

W przypadku wymagającym osobistej wizyty w naszej placówce, umów się telefonicznie na spotkanie.

Mapa przedstawia lokalizację Punktu Usług Maklerskich przy ulicy Prostej 20 w Warszawie